Tuesday, 15 November 2016

Tuesday, 15 September 2015

Penyeliaan sebenar2 Penyeliaan Part 1

Salam,

Dewasa ini dapat kita melihat betapa tidak produktifnya seseorang pekerja dzn menyebabkan sesebuah organisasi tudak mencspai KPI dan PROFIT. Terdapat beberapa faktor yang memungkinkan perkara ini berlaku.



1.Penyelia tak bagus
2. Staf tak bagus
3. Organisasi tak bagus (urus tadbir)

Ketiga2 perkara di atas perlu mengambil peranan masing2 dan tiada yang sempurna dalam melakukan sesuatu pekerjaan.

Bersambung...


Tuesday, 13 May 2014

Saya Sayang MWFA


biar apa pun terjadi, kau tetap ku RESPECT!

Words of Wisdom by Billal


"Aku tidak layak jadi pemimpin kerana masih perlu di pimpin..tapi aku tidak perlukan pemimpin kerana dia masih perlu di pimpin.."

- Billal     

Ohhh My Terengganu

Salam,

Banyak spekulasi pasal Terengganu ni...ada pakar yg cakap BN terus bertakhta...ada pulak pakar yang cakap lebih baik bubar DUN..so, pandangan peribadi aku plak is bubar DUN jer..kan fair n square..xpayah nak pening2 kepala semua ADUN kat Terengganu. Kos mmg la tetap banyak tapi dah itu je dirasakan tidak mengguris perasaan dan pertelingkahan..Yang mana akan bertanding klu betol lah dibubarkan DUN, saya doakan semoga berjaya.

tq.



Putera Sulung Yang Bakal Mengambilalih Takhta Beta!


Keju!

Alhamdulillah Saya Telah Berkahwin


Termeterailah sabuah perkahwinan....